دکتر حسین ختمی » جراحی بینی » نمونه کار جراحی زیبایی بینی را اینجا ببینید
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

نمونه کار جراحی زیبایی بینی را اینجا ببینید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 5 میانگین: 3.6]

نمونه کار جراحی زیبایی بینی

ایران در زمره ی کشورهای رده اول دنیا در جراحی پلاستیک مخصوصا جراحی زیبایی بینی می باشد.

با نگاهی به اطراف خود می توانید شیوع و گسترش این جراحی را به چشم ببینید. چند نفر از اطرافیانتان جراحی زیبایی بینی انجام داده اند؟

فرض کنید خود شما یکی از متقاضیان انجام جراحی بینی می باشید. کمی فکر کنید! برای تصمیم گیری نهایی خود چه نکاتی را مد نظر قرار می دهید؟

مطمئنا در پاسخ به سوال فوق، به دیدن نمونه کار جراحی زیبایی بینی اشاره می کنید. دیدن نمونه کار جراحی بینی برآورد ذهنی مناسبی در جهت انتخاب فرم و جراح بینی تاثیر حائز اهمیتی دارد.

دکتر حسین ختمی ،جراح بینی در اهوازومتخصص گوش ، حلق و بینی با دانش روز دنیا  می باشند؛  شما عزیزان به جهت تعیین وقت مراجعه به ایشان به جهت کسب مشاوره و راهنمایی  برای جراحی زیبایی بینی بدون عارضه ، از طریق زیر اقدام کنید:

با شماره های 09337078610 و 09378253132 تماس بگیرید.

یا به آدرس اینستاگرام مراجعه نمائید.

بطور مثال در هنگام تحقیق درباره ی انتخاب جراح بینی، اولین کار دیدن نمونه کارهای جراح مورد نظر می باشد. با دیدن نمونه کار جراحی زیبایی بینی می توانید تا حدودی با نحوه ی عمل و فرم دهی جراح آشنا گردید.

حتی ممکن است در این حین نمونه ای را انتخاب کنید و در جلسات مشاوره به پزشک خود نشان دهید تا انتظار خود درمورد فرم بینی خود بعد از جراحی را بیان کنید.

نمونه کار جراحی زیبایی بینی

نمونه کار جراحی زیبایی بینی

جراحی زیبایی بینی

باتوجه به مطالب بیان شده در مقاله جراحی زیبایی بینی، پارامترهای متفاوتی در نحوه ی این جراحی و نتیجه ی حاصل از آن موثر است.

همانطور که می دانید هر جراحی زیبایی و یا درمانی اگر به شیوه ی ناصحیح و توسط جراح ناشی صورت گیرد، نه تنها انتظارات فرد را برآورده نمی سازد بلکه باعث ایجاد عوارض نامطلوب یا حتی غیرقابل جبران نیز می شود.

جراحی بینی از این قائله مستثنی نیست. برای نتیجه گیری موفق و رضایت بخش از جراحی بینی نیاز است نکات مهمی از جمله دقت در انتخاب جراح بینی را مد نظر قرار دهید.

با انتخاب صحیح جراح بینی بیشتر راه را طی کرده اید. تکنیک صحیح و تجربه ی بالای جراح بینی در نتیجه ی جراحی و عدم ایجاد عوارض نامطلوب تاثیر بسیار بالایی دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، نوع بینی نیز در نحوه ی جراحی بینی موثر می باشد. در ادامه ی بحث به انواع جراحی زیبایی بینی و اهمیت نمونه کار جراحی زیبایی بینی می پردازیم.

نمونه جراحی بینی گوشتی

ضخامت پوست پارامتر شاخص در تعیین نوع بینی می باشد. طبق مطالب گفته شده در مقاله ی جراحی بینی گوشتی، ویژگی هایی نظیر: پوست ضخیم، اسکلت ضعیف، کمبود بانک غضروفی و … از جمله مشخصات بارز بینی های گوشتی می باشند.

نمونه جراحی بینی گوشتی

نمونه جراحی بینی گوشتی

نحوه ی جراحی در بینی های گوشتی متفاوت می باشد و جراح با درنظر گرفتن ویژگی های این بینی از تکنیک های مخصوصی جهت دستکاری بافت بینی و فرم دهی به آن، بهره می گیرد.

نمونه جراحی بینی استخوانی

همانطور که در مقاله جراحی بینی استخوانی بیان شد؛ پوست نازک، مستحکم بودن اسکلت بینی، بانک غضروفی کافی و … از جمله مشخصات هویدای بینی های استخوانی می باشند.

فضای دستکاری بینی در عمل بینی های استخوانی بیشتر می باشد و جراح محدوده ی بازتری برای ایجاد تغییرات در ساختار و شکل بینی، دارد.

علاوه بر متفاوت بودن تکنیک کاربردی در جراحی بینی استخوانی، میزان عوارض جانبی و ناشی از این جراحی نسبت به جراحی بینی گوشتی نیز کمتر می باشد. بطور مثال: افرادی که جراحی بینی استخوانی داشته اند؛ تورم کمتر، دوره نقاهت کوتاه تر، دوره ی چسب زدن کمتری نسبت به افرادی که جراحی بینی گوشتی کرده اند، دارند.

نمونه جراحی بینی استخوانی

نمونه جراحی بینی استخوانی

نتیجه گیری

مشاهده نمونه کار جراحی زیبایی بینی، تاثیر بسیار مهمی در تصمیم گیری قطعی افراد متقاضی جراحی بینی دارد. بطوریکه با دیدن نمونه کار یک جراح می توان تا حدود زیادی به تکنیک و مهارت پزشک پی برد.

حتی در اکثر موارد با دیدن نمونه کارها می توانید نمونه ی مطلوب و ایده آلی را برای جراحی بینی خود انتخاب کنید و با جراح بینیتان در میان گذارید.

شما دوستان عزیز می توانید به منظور دیدن نمونه کار جراحی زیبایی بینی، دکتر حسین ختمی ،  جراح بینی در اهواز به گالری تصاویر سایت ایشان مراجعه نمایید.

دکتر ختمی

دکتر حسین ختمی

اینجانب دکتر حسین ختمی در سال 1355 در تهران متولد شدم. تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسط را در تهران به پایان رسانده و در کنکور سال 73 با رتبه 150 رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی را جهت ادامه تحصیل انتخاب کردم در سال 1380 در مقطع دکترای عمومی فارغ التحصیل شدم پس از گذراندن دوران طرح و سربازی دوره تخصصی رشته جراحی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن را در دانشگاه کرمان شروع کرده و با کسب دانشنامه (بورد) تخصصی فارغ التحصیل شدم.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *