دکتر حسین ختمی » جراحی بینی » جراحی بینی در اهواز ( بهترین جراح بینی در اهواز )
مدت زمان مطالعه ۱۴ دقیقه

جراحی بینی در اهواز ( بهترین جراح بینی در اهواز )

فهرست محتوا نمایش
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 11 میانگین: 4]

بهترین جراح بینی در اهواز چه کسی است؟ زمانی که با یک شخص در حال صحبت هستید، ناخودآگاه توجه شما برای مدتی به فرم بینی و تناسب آن با سایر اعضای صورت جلب می‌شود. بسیاری از اشخاص می‌پرسند که بهترین جراح بینی در اهواز از چه روش هایی برای جراحی استفاده می‌کند؟ بهترین جراح بینی در خوزستان چه ویژگی هایی دارد؟ اگر در اهواز زندگی می کنید و نمی دانید برای انجام عمل زیبایی بینی به کدام دکتر مراجعه کنید، تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید.

بهترین جراح بینی در اهواز کیست؟

کاندیدای جراحی بینی متقاضی شناخت بهترین جراح بینی در شهر خود هستند تا با اطمینان خاطر به انجام این عمل بپردازند. بهتر است که شما در ارتباط با جراح منتخب خود به خوبی تحقیق کنید و تمامی سوالات ذهن خود در رابطه با عمل را در جلسه مشاوره ای بپرسید تا هم پاسخ خود را بیابید و هم از توانایی برقراری ارتباط با این پزشک اطمینان حاصل کنید. دکتر حسین ختمی، بهترین جراح بینی در اهواز و متخصص گوش و حلق و بینی دارای سابقه بسیار عالی همراه با تجارب بالا و نمونه کار های فوق العاده هستند. ایشان به انتظارات بیماران توجه داشته و ابتدا تمامی سلایق کاندید جراحی را می‌شنود و سپس در این رابطه به راهنمایی کامل وی می‌پردازد.

موارد مهم مقالهتوضیحات کوتاه
ویژگی بهترین جراح بینی✅ اخلاق و تعهد
✅ مهارت تخصصی جراحی
✅ داشتن نمونه کار های متفاوت
✅ استفاده از روش های نوین برای عمل
انتظارات از جراح بینی✅ داشتن تجربه در عمل انواع فرم بینی
✅ بررسی سلامت و وضعیت بیمار
✅ پاسخگویی صحیح به تمامی سوالات کاندید جراحی
هزینه عمل با بهترین جراح بینی در اهوازبرای اطلاع از هزینه ها با شماره 09337078610 تماس بگیرید.
نمونه کار های جراح بینی اهوازبرای مشاهده نمونه کار ها به گالری تصاویر وبسایت مراجعه نمایید.

بینی یکی از بخش های صورت است که ظاهر آن، تاثیر بسیار مستقیمی بر چهره فرد دارد و ممکن است که به راحتی تناسب ظاهری را بر هم بریزد. شما باید در هر شهری که زندگی می‌کنید، بهترین جراح بینی را انتخاب نمایید تا به هیچ عارضه و مشکلی از این بابت دچار نشوید. سعی کنید میزان ریسک این جراحی را برای خود به حداقل برسانید چرا که هر نوع تغییر اشتباه می تواند سبب اختلالات تنفسی شود در نتیجه انتخاب یک جراح بینی خوب علاوه بر زیبایی، بر عملکرد بینی نیز تاثیر مستقیم دارد.

عمل بینی در اهواز
کار-جراحی-بینی-دکتر-ختمی

جراحی بینی در اهواز چگونه انجام می‌شود؟

جراحی بینی در اهواز با استفاده از تکنیک های نوین و روز دنیا انجام می‌شود که تناسب در زیبایی و فرم بینی و بهبود غضروف را به همراه مسائل درمانی تنفسی ایجاد خواهد کرد. پیشرفت دانش پزشکی در زمینه جراحی های زیبایی سبب شده تا عضو ظاهری صورت خود را با روش ایمن به فرم دلخواه تغییر حالت دهند و اعتماد به نفس ویژه ای برای خود رقم بزنند. آقایان و بانوان خوزستانی زیادی که از فرم بینی یا کجی آن و یا سایر دلایل ناراضی هستند، به جراحی بینی در اهواز می‌پردازند.

در ابتدا زیباجو باید برای مشاوره حضوری مراجعه کند و سپس پس از دریافت مشاوره و انتخاب فرم بینی و نوع عمل، در روز جراحی، ابتدا بیهوشی انجام می‌شود. پزشک عمکس های قبل جراحی بینی د را در دسترس دارد و مطابق با آن و شرایط ساختار بینی به عمل میپردازد. در نوک بینی بالای لب ها یک برش کوچک و یا در دو طرف پره های بینی دو برش بسیار محو ایجاد کرده و پوست بینی را به سکت بالا می‌کشد. سپس با استفاده از تیغ و سایر ابزار به جراحی بینی می‌پردازد. در صورتی که اصلاح غضروف و یا پیوند غضروف نیاز باشد، در حین عمل به آن پرداخته می‌شود.

جراحی بینی در اهواز برای چه افرادی مناسب است؟

طبق گفته دکتر حسین ختمی بهترین جراح بینی در اهواز بیشتر افرادی که برای انجام جراحی به ایشان مراجعه می کنند از ناراحتی های ساختاری و از همه مهم تر تنفسی رنج می برند ولی اکثر آن ها تنها با هدف زیبایی برای این جراحی تصمیم می گیرند.

اگر شما هم ساکن این شهر هستید و از فرم بینی خود ناراضی هستید و یا احساس می‌کنید که بینیتان کج و بد حالت است و یا در تنفس مشکل دارید و جراحی پولیپ بینی نیاز دارید، کاندید خوبی برای جراحی بینی در اهواز هستید.

برای جراحی بینی در اهواز کدام پزشک بهتر است؟

همانطور که می‌دانید جراحی بینی همیشه از عمل های مهم بشمار رفته که به دلیل ارتباط مستقیم با زیبایی چهره، نباید ریسک کرد و باید حتما به بهترین جراح بینی در اهواز مراجعه کرد. شما می‌توانید برای انجام جراحی بینی در اهواز به مطب دکتر حسین ختمی مراجعه کنید.

ایشان در زمینه انواع جراحی مهارت و تجربه بسیار بالایی دارند و از تکنیک های روز دنیا استفاده می‌کنند، به همین دلیل تمامی نتایج و نمونه کار های جراحی بینی او بسیار فوق العاده و چشمگیر است. برای مشاهده نمونه کار های جراحی بینی می‌توانید به صفحه اینستاگرام مراجعه کنید.

فیلم واقعی جراحی بینی در اهواز

در این قسمت، فیلم واقعی از جراحی بینی توسط دکتر حسین ختمی را برای شما قرار دادیم تا بیشتر با کار ایشان آشنا شوید.

00:37
truncate dir-rtl

جراحی بینی

نکات مهم قبل از جراحی بینی در اهواز

از جمله مهم ترین اقداماتی که قبل از جراحی بایستی حتما رعایت شود عبارتند از:

  • در صورتی که دارای بیماری های مزمن مانند دیابت، فشار خون، بیماری خود ایمنی هستید، حتما به جراح خود اطلاع دهید.
  • حتما شب قبل از عمل بینی، استحمام انجام دهید تا دچار مشکل در روز های اولیه بعد از عمل نشوید.
  • روز قبل از جراحی بینی حتما از غذاهای سبک استفاده کنید و معده خود را سنگین نکنید.
  • آزمایشات لازم تجویز شده را به موقع انجام دهید تا در زمان جراحی بینی به پزشک خود ارائه دهید.
  • قبل از اینکه برای این جراحی اقدام کنید، حتما جای استراحت و خواب خود را آماده سازی کنید تا بعد از عمل با مشکل مواجه نشوید.

چگونه جراح بینی خوب در اهواز را انتخاب کنیم؟

در اولین قدم باید بدانید چیزی که می تواند به یک جراح بینی اعتبار ببخشد، رضایت مراجعه کنندگان قبلی است. اغلب بیماران یک متخصص جراح بینی متبحر با وجود گذشت زمان همچنان از جراحی خود راضی هستند و مشکلی برای آنها به وجود نیامده است. در صورتی که شما به بیماران دسترسی ندارید می توانید از اطرافیان خود که از جراحی خود راضی هستند پرسش و پاسخ هایی داشته باشید.

علاوه بر آن یکی از مواردی که می تواند در انتخاب جراح بینی خوب به شما کمک کند مشاهده بیماران قبلی و یا تصاویر آنها است. زمانی که شما به جراح بینی خوب مراجعه کنید در ابتدا با انجام مشاوره می توانید تعدادی از نمونه کارها را مشاهده کرده و تا حدودی درباره جراح قضاوت کنید. سپس می توانید به سایت یا صفحه های اجتماعی جراح زیبایی بینی مراجعه کنید تا نمونه کارهای او را ببینید. پزشک باید علاوه بر سابقه، تخصص و مهارت بالا، انتظار شما را هم از جراحی زیبایی بینی بشناسد و نسبت به آن بتواند بهترین عمل را انجام بدهد. انتخاب جراح بینی بسیار مهم است پس برای آن وقت بگذارید.

نمونه کار های عمل بینی دکتر حسین ختمی

نمونه کار عمل بینی در اهواز

جراحی بینی در اهواز از چه سنی انجام میشود؟

شما باید برای انجام جراحی بینی بایستی بالای 17 سال سن داشته باشید. درواقع نوجوانان زیر 17 سال، همچنان در دوره بلوغ به سر میبرند یعنی رشد استخوان و یا غضروف بینیشان هنوز متوقف نشده است البته ناگفته نماند که انجام عمل در افراد زیر 18 سال باید حتما اجازه والدین انجام گیرید.

ویژگی های بهترین جراح بینی در اهواز

طبیعتا باید برای انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز به ویژگی های خاصی توجه کنید که در ادامه به صورت مختصر هر یک از آن ها را شرح می‌دهیم.

مهارت و تجربه جراح

جراح بینی که شما برای انجام هر نوع عمل بینی انتخاب میکنید باید حتما دارای مهارت و تجربه بسیار در این زمینه باشد تا بر علم زیبایی شناسی، تسلط کافی داشته باشد. جراح باید بتواند قبل از انجام جراحی بینی نهایی فرد را در ذهن خود تجسم کند و اطلاعات مفید و کاملی را در اختیار بیمار قرار دهد. تجربه تخصصی جراح در زمینه عمل های زیبایی بینی، نقش بسزایی در نتیجه نهایی عمل دارد. دکتر حسین ختمی یکی از بهترین جراحان بینی در اهواز است که از تجربه چند ساله با مهارت فوق العاده در انجام جراحی های زیبایی بینی برخوردار است.

داشتن صبر و حوصله

به طور کلی تمامی افرادی که برای انجام این نوع جراحی های زیبایی کاندید هستند، سوالات بسیاری در زمینه نحوه روند عمل و مراقبت های قبل و بعد از آن و همچنینی بسیاری موارد دیگر دارند. جراح بینی، باید دارای صبر و حوصله باشد تا بتواند بیمار را به آرامش نسبی در رابطه با عمل خود برساند و وی را به گونه ای راهنمایی کند که سوال مبهمی در این مورد، در ذهن وی باقی نماند. اگر بیمار نتواند در جلسه های مشاوره با جراح خود ارتباط برقرار کند و احساس کند که جراح با بی حوصلگی پاسخ سوالات وی را میدهد، اطمینان خاطری برای عمل نخواهد داشت.

تخصص کافی

یکی از موارد مهم، داشتن علم و تخصص کافی در زمینه انواع ساختار بینی و عمل های زیبایی بینی است. امروزه به طور مداوم علم و دانش پزشکی رو به پیشرفت است و جراح بینی باید همواره علم خود را به روز نگه دارد تا بتواند با استفاده از جدیدترین روش ها، جراحی بینی را انجام دهد.

بهترین جراح بینی در اهواز- خوزستان

از جراح بینی خود چه انتظاراتی داشته باشیم؟

جراح بینی باید در ابتدا انتظارات بیمار را شناسایی کرده و در رابطه با هر یک از آن ها با وی صحبت کند. در جلسه مشاوره شما باید به عنوان کاندید عمل هر آن چیزی را که از جراح بینی خود انتظار دارید، بیان کنید تا به یک نتیجه مطلوب برسید. دکتر حسین ختمی با این کار رضایت بیماران خود را کسب می‌کند و با دانش و تخصص خود بهترین نتیجه را برای عمل های زیبایی بینی رقم می‌زند.

  • داشتن سابقه و نمونه کار های موفق
  • بررسی وضعیت کامل شما از نظر تنفس
  • داشتن صبر و حوصله در پاسخگویی و مشاوره

اهداف جراحی از نظر بهترین جراح بینی

جراحی زیبایی بینی به منظور تغییر شکل، سایز و ظاهر کلی بینی صورت می گیرد البته در برخی موارد از گذاشتن یک ایمپلنت در بینی برای بهبود ساختار آن کمک گرفته می شود تا ساختار کلی صورت و جنبه های زیبایی دیگر صورت مانند چشم ها خودشان را بهتر نشان می دهند. در بسیاری موارد، افراد تقاضاهای زیر را از جراح خود دارند که شامل موارد زیر می شود:

  • باریک کردن تیغه بینی
  • تغییر شکل نوک بینی
  • ایجاد تقارن در پره های بینی
  • تغییر در زاویه بین بینی و لب بالا
  • کوچک کردن یا بزرگ کردن سوراخ بینی
  • صاف کردن بینی و یک راستا کردن تیغه بینی
بهترین جراح بینی در اهواز
نمونه کار بهترین جراح بینی در اهواز

ذکر این نکته بسایر حائز اهمیت است که جای بخیه ها در داخل بینی مخفی شده و در خط و خطوط بینی جای می گیرد ایجاد حداقل جای زخم و یک ظاهر طبیعی یکی از اهداف مهم در جراحی است. همانطور که گفتیم تمام جراحی های بینی با هدف زیبایی انجام نشده و ممکن است تنها با هدف درمان اختلالات تنفسی صورت گیرد؛ همچنین در برخی از جراحی ها هر دو هدف زیبایی و درمان همزمان با هم انجام داده می شود که انجام آن نیاز به تجربه و مهارت بالایی دارد.

عوامل موثر بر انتخاب جراح بینی

  • علم، تخصص و تبحر جراح بینی
  • هنر زیبا شناسی
  • تجربه جراح بینی

در طول عمل، متخصص، غضروف و تیغه میانی بینی را برای دستیابی به یک بینی با ظاهر مطلوب بیمار می تراشد. برای مردان و زنانی که از ظاهر و سایز بینی خود راضی نیستند، رینوپلاستی یا جراحی زیبایی یا ترمیمی بینی یک روش ایمن، موثر و کارآمد است.

در صورتی که این عمل توسط جراح حرفه ای،  با تجربه و متبحرصورت بگیرد، می تواند به بهبود ظاهر صورت و افزایش اعتماد به نفس و متعادل و متناسب کردن صورت کمک کند پس اگر قصد انجام این جراحی پر طرفدار را دارید در انتخاب پزشک خود دقت داشته باشید.

مهم ترین فاکتورها در انتخاب فرم بینی و روش جراحی

در انتخاب فرم بینی و روش جراحی باید به چند اصل اساسی توجه شود که عبارتند از:

  • نوع بینی
  • جنسیت (خانمها نسبت به آقایان باید فرم بینی ظریف تری داشته باشند)
  • سلیقه و خواسته بیمار در کنار پیشنهادات پزشک
  • ویژگی های صورت (تناسب بینی با سایر اجزای صورت)

بهترین جراح بینی برای عمل چه روش هایی استفاده می‌کند؟

در انجام جراحی بینی (رینوپلاستی) دو روش جراحی باز و بسته اعمال می شود که در ادامه به معرفی هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

جراحی بینی باز

جراحی بینی باز برای بینی هایی که به تغییرات زیادی نیاز دارند، بهترین گزینه است. در این روش بر روی کلوملا برشی ایجاد شده تا پوست کاملا از روی بینی جدا و تغییرات را اعمال کرد.

جراحی بینی بسته

در جراحی بینی به روش بسته، برش های بینی از داخل حفره های بینی انجام می شود و پوست به مقدار بسیار محدودی از روی بینی برداشته تا بتوان تغییرات را اعمال کرد.

تفاوت جراحی بینی باز و بسته چیست؟

بعضی از جراحان روش بسته را و بعضی دیگر جراحی باز را ترجیح می دهند، اما به طور کلی طرفداران عمل باز رفته رفته در حال افزایش است. استفاده کردن یک جراح از یک روش باز یا بسته، امتیاز و یا اشکالی را متوجه وی نمی کند، بلکه  مهم این است که نتیجه نهایی مطلوب باشد. یک جراح ماهر بنابر شرایط بینی، وضعیت پوست، میزان تغییرات و خواسته بیمار،  بهترین روش را برای انجام جراحی بینی انتخاب می کند بنابراین، یکی از فاکتورهای انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز انتخاب مناسب ترین روش جراحی با توجه به شرایط بیمار است.

🚩 بیشتر بخوانید: جراحی بینی گوشتی با بهترین جراح

سعی کنید حتما قبل از انجام هر نوع از عمل بینی، در رابطه با نکات مهم قبل و بعد از جراحی با بهترین جراح بینی در اهواز مشورت کنید تا در جریان کامل این مسائل باشید. در ویدئو رو به رو یکی از نکات که توسط جراح بینی در اهواز برایتان آماده شده است، را ببینید.

00:25
truncate dir-rtl

نمونه جراحی بینی

جراح بینی خوب در اهواز

یک جراح بینی خوب در ابتدا پیش از هر چیزی باید سلامت بیمار را در نظر بگیرد. بسیاری از بیماران بدون آگاهی اقدام به جراحی بینی می کنند و اصرار بر این دارند که بینی شان به مدل خاصی شکل بگیرد از همین رو بهترین جراح بینی در ابتدا باید بیمار خود را از عوارض و یا مشکلاتی که در آینده ممکن است با آن روبرو شود آگاه کند.

توجه داشته باشید که ویژگی بارز یک جراح بینی خوب این است که بتواند زیبایی را تاجایی که به سلامت بیمار آسیبی وارد نشود برای وی ایجاد کند؛ به شکلی که بینی با صورت شخص تناسب لازم را داشته باشد همچنین یک جراح خوب، زمانی که بینی به تغییرات خاصی نیاز نداشته و با صورت تناسب داشته باشد، تلاش می کند بیمار را از انجام جراحی زیبایی بینی منصرف کند پس به صحبت های وی اعتماد کنید و بر روی خواسته های غیرمنطقی خود پافشاری نکنید.

سوالات متداول بهترین جراح بینی در اهواز

چگونه بهترین جراح بینی را پیدا کنم؟

شما باید برای انتخاب بهترین جراح بینی در اهواز علاوه بر تحقیق در شبکه های اجتماعی در مورد پزشک منتخب، به صورت حضوری به مطب وی مراجعه کرده و نظرات بیماران وی را جویا شوید تا از تخصص و مهارت ایشان اطمینان حاصل کنید.

بهترین جراح بینی در اهواز چه کسی است؟

طبیعتا هر شهر دارای تعداد زیادی جراح بینی است اما اگر شما بهترین جراح بینی را در شهر خود برگزینید، دیگر نیازی نیست که به شهر های بزرگ برای انجام عمل زیبایی بینی مراجعه کنید. دکتر حسین ختمی، جراح و متخصص گوش و حلق و بینی در شهر اهواز است که نمونه کار های فوق العاده ای دارد.

عمل بینی در بیمارستان اهواز یا کلینیک؟

امروزه عمل های بینی دیگر نیازی به بستری ماندن به مدت طولانی ندارند. برخی افراد مایل هستند که در کلینیک جراحی کنند اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند که در بیمارستان به این نوع جراحی های زیبایی بپردازند. بهتر است که پیشنهاد بهترین جراح بینی در اهواز را بشنوید و از ایشان در این باره کمک بگیرید.  

کلام آخر

ما در این نوشتار سعی کردیم شما را با بهترین جراح بینی در اهواز، نحوه انتخاب، ویژگی های و بسیاری از موارد مرتبط با آن آشنا کنیم همانطور که می دانید انتخاب یک جراح با تجربه برای دریافت نتیجه مطلوب، دلخواه و همچنین بدون هیچ گونه عارضه ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دکتر حسین ختمی از تجربه و مهارت بالایی در زمینه انواع جراحی بینی برخورداربوده که برای انجام این جراحی انتخاب بسیار مناسبی به شمار می رود.

دکتر ختمی

دکتر حسین ختمی

اینجانب دکتر حسین ختمی در سال 1355 در تهران متولد شدم. تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسط را در تهران به پایان رسانده و در کنکور سال 73 با رتبه 150 رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی را جهت ادامه تحصیل انتخاب کردم در سال 1380 در مقطع دکترای عمومی فارغ التحصیل شدم پس از گذراندن دوران طرح و سربازی دوره تخصصی رشته جراحی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن را در دانشگاه کرمان شروع کرده و با کسب دانشنامه (بورد) تخصصی فارغ التحصیل شدم.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

37 دیدگاه ها
  1. صدف

    سلام هزینه جراحی بینی الان چنده

    پاسخ
    • جراحی بینی اهواز | جراح بینی اهواز | دکتر ختمی

      سلام با شماره 09378253132 تماس بگیرید

      پاسخ
  2. فرانک

    سلام علت اینکه بعد از جراحی تو دماغ بو بد میاد چیه؟

    پاسخ
    • جراحی بینی اهواز | جراح بینی اهواز | دکتر ختمی

      سلام اینکه بعد از جراحی این اتفاق بی‌افتد نرمال نیست و جراح باید بررسی کند

      پاسخ
  3. عباس

    سلام آیا بینی گوشتی برمیگرده؟

    پاسخ
    • جراحی بینی اهواز | جراح بینی اهواز | دکتر ختمی

      سلام بستگی دارد

      پاسخ
  4. سیاوش

    سلام هزینه جراحی بینی گووشتی با جراحی بینی استخوانس فرق داره

    پاسخ
    • جراحی بینی اهواز | جراح بینی اهواز | دکتر ختمی

      سلام با شماره 09378253132 تماس بگیرید

      پاسخ
  5. سیما

    سلام جراحی بینی باز بهتره یا جراحی بینی بسته؟

    پاسخ
    • جراحی بینی اهواز | جراح بینی اهواز | دکتر ختمی

      سلام جراح بینی را بررسی می‌کند و بهترین روش جراحی را برای بینی شما پیشنهاد می‌دهد

      پاسخ
  6. مهسا

    ایشون یکی از بهترین جراحای بینی در اهواز هستن هم باتجربه ممنون دکتر

    پاسخ
  7. خانوم حداد

    دکتر بخیه های داخلی بینی کی ازبین می رود؟

    پاسخ
  8. آرمانی

    سلام هزینه جراحی بینی استخوانی رو میشه بگید لطفا؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      سلام تماس بگیرید

      پاسخ
  9. فرشته میرزایی

    salam bebakhshid mikhastam beporsam sinozit ro mishe ba amale bini darman kard?

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      سلام عمل انجام میشه

      پاسخ
  10. سالار

    سلام ببخشید شما ترمیمی هم قبول می‌فرمایید ؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      سلام بله باید اول بررسی هم بشه

      پاسخ
  11. اسدی

    مدل عمل بینی هاشون رو دوست دارم طبیعیه

    پاسخ
  12. سارا

    مامان من پیش ایشون ترمیم کرد. بینظیر شد

    پاسخ
  13. المیرا قربانی

    برای پلیپ میشه زیبایی انجام نداد ؟؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      سلام بله

      پاسخ
  14. رها

    سلام فقط اهواز عمل میکنید؟ تهران تشریف نمیارید؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      سلام بعضی روز های هفته مطب تهران هستم لطفا برای اطلاع بیشتر تماس بگیرید

      پاسخ
  15. زینب

    مطابتون خوب بود -فقط علمی ترین و بهترین روش جراحی بینی چی هست -بسته یا باز -به خصوص در بینی های گوشی

    پاسخ
  16. بهاره

    چه زمانی تصمیم بر این میگیرید که بسته عمل کنید یا با روش کاملا باز؟ با روش بسته بینی تا به تا نمیشه؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      بسته به نوع و مشکل بینی. خیر اگر جراح در فرآیند عمل خبره باشد تا به تا نمیشود.

      پاسخ
  17. پریسا حیاتی

    جراحی پولیپ بینی روی ظاهر بینی اثر میذاره ؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      سلام خیر اصلا

      پاسخ
  18. shadi

    من خیلی راضی هستم عالی شده دماغم

    پاسخ
  19. آنا

    جراحی روی بینی گوشتی میگن خوب نمیشه درسته؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      خیر درست نیست جراحی برای بینی های گوشتی نیز مناسب هست

      پاسخ
  20. farnoosh

    جراحی ترمیمی هم انجام میدن؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      سلام بله

      پاسخ
  21. مینا

    هزینه حدودی جراحی بینی گوشتی چقدر هستش؟

    پاسخ
    • دکتر حسین ختمی

      سلام تماس بگیرید

      پاسخ
  22. مهسا

    سلام. شما روزای جمعه هم عمل انجام میدید؟ روزای کاری مطب و شماره تماس هم میدین

    پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *