دکتر حسین ختمی » جراحی گوش » سوالات متداول در مورد جراحی گوش
مدت زمان مطالعه ۳ دقیقه

سوالات متداول در مورد جراحی گوش

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]

سوالات متداول در مورد جراحی گوش

جراحی گوش که اتوپلاستی نامیده می شود برای برطرف کردن شکل نازیبای لاله گوش انجام می شود؛ که رایج ترین دلیل عمل گوش برجستگی لاله گوش است.اغلب افراد در رابطه با این نوع جراحی سوالات مشابهی دارند که در این مقاله به پاسخ برخی از این پرسش ها می پردازیم.

سن مناسب برای انجام عمل جراحی زیبایی گوش چه سنی می باشد؟

بهترین سن بین 6-8 سالگی شناخته شده است؛چراکه شروع رشد گوش از این سن است و فشارات روانی دوستان و همبازی های کودک نیز از همین سن است.به همین دلیل در این سن مراجعه به پزشک و مشاوره با او کار درستی است.

سوالات متداول جراحی گوش

آیا برای انجام عمل به بیهوشی نیاز است؟

بله برای انجام عمل فرد بیهوش می شود.البته بالافاصله بعد از عمل فرد به هوش می آید.بعد از عمل باید یک فرد بالغ در کنار بیمار حضور داشته باشد و تا 7 روز پس از جراحی بیمار حق رانندگی ندارد.

آیا این عمل دردناک است؟

به طور طبیعی تمام عمل های جراحی دارای درد هستند اما خوشبختانه این نوع عمل دارای درد بسیار کم و جزیی می باشد.البته دکتر همیشه مسکن متناسب با درد را تجویز می کند.

روند بهبودی بعد از عمل چقدر طول می کشد؟

در عمل کوفتگی ها و تورم هایی به وجود می آید که یک هفته بعد از عمل به مرور زمان محو می شوندو پس از دو تا سه هفته کاملا ناپدید می شوند، که در طول این مدت چون جراحی روی گوش بوده می توان این کوفتگی ها را به سادگی استتار کرد.

آیا می توان قبل و بعد عمل چیزی بنوشیم یا بخوریم؟

داروهای بیهوشی اغلب باعث می شوند فرد دچار اختلال های شکمی و روده ای بشود،برای اجتناب از بروز چنین اختلالی بیمار باید قبل و بعد از عمل از خوردن و نوشیدن بپرهیزد.مناسب تر است که فرد از شب قبل از انجام عمل از خوردن و نوشیدن بپرهیزد.

تغذیه بعد از عمل به چه شکلی باید باشد؟

لازم است بعد از عمل شروع غذا خوردن با مایعات باشد و سپس آهسته آهسته غذاهای نرم و جامد را وارد رژیم غذایی خود بکنید و تا حد امکان از مایعات استفاده شود. این امر باعث می شود پوستتان خشک نشود.

جراحی زیبایی گوش چه تاثیری بر شنوایی گوش دارد؟

جراحی اتوپلاستی بر روی بخش ظاهری گوش است و عمل شنوایی به وسیله گوش داخلی و گوش میانی انجام می شود بنابراین عمل جراحی زیبایی هیچ تاثیری بر شنوایی افراد نخواهد داشت.

برخی از خدمات دکتر حسین ختمی

جراحی بینی

جراحی بینی استخوانی

جراحی بینی گوشتی

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی فانتزی

راه های ارتباطی دکتر حسین ختمی

09378253132

09337078610

با تشکر مدیریت سایت دکتر حسین ختمی

 

 

 

دکتر ختمی

دکتر حسین ختمی

اینجانب دکتر حسین ختمی در سال 1355 در تهران متولد شدم. تحصیلات ابتدایی، راهنمایی و متوسط را در تهران به پایان رسانده و در کنکور سال 73 با رتبه 150 رشته پزشکی دانشگاه شهید بهشتی را جهت ادامه تحصیل انتخاب کردم در سال 1380 در مقطع دکترای عمومی فارغ التحصیل شدم پس از گذراندن دوران طرح و سربازی دوره تخصصی رشته جراحی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن را در دانشگاه کرمان شروع کرده و با کسب دانشنامه (بورد) تخصصی فارغ التحصیل شدم.

برچسب ها:
مقالات مرتبط
پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *